کتاب زینب های زمان و رهروان زینب به چاپ رسید 

کتاب زینب های زمان و رهروان زینب به چاپ رسید 

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹
صمدالله سعیدی گفت: تالیف کتاب زینب های زمان و رهروان زینب (س) بیش از یک سال و نیم به طول انجامید و خوشبختانه قریب یک ماه قبل به چاپ رسید.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از چاپ جدیدترین تالیف خود خبر داد و گفت: تالیف کتاب زینب های زمان و رهروان زینب (س) بیش از یک سال و نیم به طول انجامید و خوشبختانه قریب یک ماه قبل به چاپ رسید.


مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت افزود: این کتاب به معرفی حضرت زینب (س) و زینب های زمان در طول تاریخ اسلام، بانوان پرستار گمنام در جنگ های صدر اسلام، بانوان پرستار در جنگ تحمیلی و بانوانی که در هنگام ظهور حضرت امام زمان (عج) می آیند، می پردازد.


وی بیان کرد: کتاب زینب های زمان و رهروان زینب (س) یک جلدی است و در اولین مرحله در یکهزار نسخه به چاپ رسیده است.


سعیدی ابراز کرد: این کتاب با هدف تجلیل از کادر درمان به ویژه پرستاران که در صف اول مبارزه با کرونا هستند، تالیف شده است.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت اظهار کرد: قرار است در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، مسابقه کتابخوانی از کتاب زینب های زمان و رهروان زینب (س) را به صورت مجازی اجرا کنیم.


وی با بیان این مطلب که ۱۴ جایزه نفیس برای برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: به همین منظور به زودی اطلاعاتی در خصوص چگونگی نحوه برگزاری این مسابقه منتشر می شود.

سعیدی عنوان کرد: کتاب ارتباط با خدای فاطمه الزهرا (س) یکی دیگر از جدیدترین آثاری است که در اسفند سال گذشته به چاپ رسید.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر (س) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: این کتاب مشتمل بر صلوات خاصه و زیارت نامه حضرت زهرا (س)، ادعیه های روزانه و صلوات خاصه اهل بیت (ع) است.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدوارم با تالیف این کتب گامی هر چند کوچک در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه کتب مرتبط با زندگانی اهل بیت (ع) بردارم.

پایان پیام/ 586